понеделник, 3 март 2014 г.

SEO оптимизиране на сайт


SEO оптимизиране на сайт
Оптимизация на сайт
Броят на сайтовете в Интернет расте непрекъснато. Броят на сайтовете във Вашата пазарна ниша също.

Дори да произвеждате най-хубавите мебели, може да не печелите толкова колкото конкурентите Ви. Питате се защо? Защото техният сайт излиза на първа страница в Гугъл, а Вашият доста по назад.

Как да излезете по-напред в Гугъл? Нужна Ви е SEO оптимизация. SEO (search engine optimization) в буквален превод означава оптимизация за търсачка. Вашият сайт се нуждае от оптимизация за най-популярната търсачка - Гугъл

SEO оптимизацията се дели на два вида:

    on page оптимизация
    off page оптимизация

On page оптимизация се нарича оптимизацията, която се прави на съдържанието и кода на сайта. Това е така наречената оптимизация първо ниво и е задължителна за всеки уеб сайт.

On page оптимизацията включва:

    Подбиране на подходящи вътрешни заглавия (H1 тагове) на страниците, съдържащи ключовите думи.
    Подбиране на подходящи външни заглавия (TITLE тагове) на страниците, съдържащи ключовите думи.
    Добавяне на всички необходими META тагове, като DESCRIPTION и т.н
    Оптимизиране съдържанието на страниците с цел по-добро индексиране от Гугъл
    Създаване на robots файл. Това е файла предназначен само за робота на Гугъл
    Създаване на sitemap файл.

Off page оптимизацията представлява най-общо поставянето на линкове, които сочат към вашия сайт, на други сайтове. Когато се поставят линкове трябва да се обърне внимание на няколко неща:

    Линковете трябва да съдържат ключовата дума, която Ви интересува
    Най-голяма тежест имат линковете от сайтове във Вашия бранш.
    По-голяма тежест имат линковете от уважавани сайтове, които са отдавна в Интернет
    По-голяма тежест имат еднопосочните линкове.
    Колкото повече, толкова повече. Понякога 100 са достатъчни, друг път 1000 не стигат.


Няма коментари:

Публикуване на коментар